سلام
 
شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 22:17 ::  نويسنده : امين خان

شما ميتوانيد مطالب خود در مورد امير غفور(هرگونه عكس يادداشت يا هر چيز ديگري)

را به ايميل من بفرستيد يا در قسمت نظرات بگذاريد تا با نام شريفتان در وبلاگ هوادارن اميرغفور

درج شود

باتشكرفراوان



نظرات شما عزیزان:

سید علی موسوی بادجانی
ساعت1:17---17 خرداد 1393
سلام . امیرغفففففففففوووووووررررررررر عششششششققققققققه

حسن کچل
ساعت20:24---17 مهر 1391
دادا خیلی وبت بیخوده
اسی پولیکا هستی که بدتر از من


علی مصدقیان
ساعت20:47---5 مهر 1391
من خیلی امیر غفور رو دوست دارم و میخوام قربونش برم

بيدمجنون
ساعت22:51---28 فروردين 1391
من طرفدار پرو پا قرص امير غفور هستم خيلي دوسش دارم
ازتون بابت وبتون ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







هواداران امير غفور
عشق فقط امير غفور سلطان جديد واليبال ايران
درباره وبلاگ

سلام دوستان من با توجه به علاقه شديدي كه به امير غفور دارم اين وبلاگ را براي دلگرميشان و همچنين هواداران ايشان ساخته ام نظر يادتون نره شما هم اگر از طرفداران امیر هستید میتوانید نویسندا این وبلاگ باشید
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 765
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1